Dieta 1000 kalorii

Dieta 1000 kalorii

Pamiętaj poniższa dieta nie mówi nam, co należy spożywać jest tylko zestawieniem liczby kalorii ! Jest jedną z surowych diet ale efekt jest widoczny już po tygodniu stosowania.

Śniadanie = 200 kaloriidrivelan poveikis

Jeżeli nie jesteś bardzo głodny w porze śniadaniowej jedz tak mało jak tylko chcesz. Pamiętaj tylko aby w porze lunchu lub obiadu zjeść więcej.dnes

szklanka soku grapefruitowego i jedno jajko na twardoforskolin παρενεργειες

lubfungalor

plasterek szynki z grzanka tostową z odrobiną masłarevitalum mind plus

lubmacho man prijs

dwa plasterki szynki i jedno jajo na twardo lub

jeden niskokaloryczny jogurt i grzanka tostowa

Lunch = 400 kalorii

porcja kurczaka albo wołowiny dwie miseczki warzyw

warzywa możesz smażyć, gotować w zupie lub piec w piekarniku w foli aluminiowej

Uwaga: Awokado oraz kukurydza nie są zalecane do spożywania ze względu na dużą zawartość tłuszczu.

pół filiżanki makaronu z dodatkiem dwóch salaterek warzyw np. pomidory lub

pół filiżanki ryżu plus porcja kurczaka lub wołowiny, bez tłuszczu

Obiad = 400 kalorii

Dokładnie tak samo jak przy lunchu

Przekąski = 100 do 300 kalorii

3 gałki lodów lub tabliczka czekolady

Przekąski są przeznaczone dla osób, które nie dają sobie rady z dietą i mają ochotę na tzw. “coś słodkiego”. Ponadto zalecany jest sok z miąższem owoców, który zapewnia uczucie sytości. Taki wypełniacz najlepiej przygotować ze świeżych owoców tj. papaja, melon, śliwka, pomarańcza. Dodatkowo można rozdrobnić kostki lodu, aby żołądek wykonał pracę polegającą na ogrzaniu danej potrawy do temperatury ciała.